Hidromasszázs medence SPA SPIRIT / SPIRIT DEEP
Leírás
A "Spirit" medence az innovatív "Current Lift Technológiát" egyedülálló masszázsterápiás lehetőségek széles skálájával ötvözi: "Aqua Rolling Massage", "Intense Therapy Zone", "Therapy Wave Zone" és "Waterfall Massage".
A "Spirit" medence külön úszó- és fürdőrészekre van felosztva, és a kettő között lehet változtatni a hőmérsékletet. Ez a konfiguráció lehetővé teszi, hogy élvezze a hűvös és kényelmes edzéseket, majd meleg, megnyugtató pihenést. A "Spirit's Dual Zone" fűtési rendszer mindkét világból – az úszásból és a pihenésből – a legjobbat nyújtja egy gyógyfürdőben.
Műszaki adatok:
- Méretek: 540 x 228 x 128 cm / 540 x 228 x 152 cm
- Ülőhelyek száma: 2 db.
- Ágyak száma: 1 db.
- Masszázsfúvókák száma: 60 db.
- Turbo Swimjets, ellenfúvókák száma: 5 db.
- Floor Swimjets fúvókák száma: 2 db.
- "Skimmer bár"
- Aqua Rolling masszázs
- "Therapy Wave" zóna
- "Intenzív terápia" zóna
- Vízesés
- Starbrite belső LED világítási rendszer világítás
- Wi-Fi Ready kapcsolat
- Hybrid Heating™ elektromos fűtés
- "Bio-Lok"
- "Synergy vízkarbantartó rendszer"
- Gazdaságos cirkulációs szivattyú.
- Medence vízkapacitása: 12000/14000 liter.
- Súly víz nélkül: 1550/1700 kg.
- "Current-Lift Technology™"
- Állítható folyami úszórendszer
Technical specification
- Nyugágyak száma 1 db.
- Ülések száma 2 db.
- Hossz (mm) 5400
- Magasság, mm 1280 / 1520
- Szélesség, mm 2280
- Súly 1550 / 1700
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.